Düşük karbonhidrat diyeti - Bir Sağlıksız hile

Ben gözlerimi süpermarket ziyaret başına en az üç kez bugünlerde kafamın arkasına rulo gerekir biliyorum. Neredeyse yiyecek her türlü "düşük karbonhidrat" çeşitli gelir görünüyor. Bu henüz şirketler umut arıyor masum insanlara avlayan nasıl başka bir örnektir. Henüz bunun farkında olmayabilir o sizin için, burada-bir şey temizlemek için düşük karbonhidrat diyeti işe yaramaz zamanı. Sade ve basit.
"Ohhh ama arkadaşım çok kilo kaybetti ve harika görünüyor." İnsanlar kilo kaybetme bakın Normalde, onlar yağ kaybetme anlamına. Burada kaybolacak tek şey su ağırlığıdır. Yeterince uzun diyet kalın ve siz de bazı kas yoğunluğunu kaybedebilirsiniz. an bir mola su ağırlığı sağ arka sıçrama olacak ve karbonhidrat yeni bulunan duyarlılık güzel bonusu alırsınız diyet alınır. Sen daha hızlı başlamak için onları var daha kilo kazık konum bulabilirsiniz.
Hala bana inan ve hepimiz hakkında rant için bir şey arıyoruz değil mi? Tamam ben düşünce için bazı yiyecek vereceğim sonra-. (Yok cinas amaçlanan). Kullanıcısının Örneğin, Çin ve Japonya'da bakalım. Onların diyetler çoğunlukla bu tür yağların küçük vurgu ile hububat, pirinç ve sebze gibi karbonhidrat oluşmaktadır. Onlar Amerika'da burada yapmak diyabetli obezite sorunları, kalp hastalığı, ya da endişeniz yoktur. Vücudumuz böyle bir diyet için tasarlanmış değildi ve hatta birkaç hafta için böyle bir diyet hücresel düzeyde vücudumuz için büyük karışıklığa neden olabilir.
Şimdi ne olursa olsun çalışır olsun veya olmasın elinde hala bir başka önemli sorun vardır. Sağlıklı mı? Peki biz bütün bu bedenlerimiz tamamen karaciğer ve böbrek hasarına yol açabilir işleyemez bu gibi bir diyet söz değil, kalp hastalığı, yüksek kolesterol, vb yol açabilir bizim diyetler yağ artışı yıllardır tanıyoruz. Ben bir dakikalık bir şey sağlıklı dikkate alındığında nasıl olabilir ağırlaştırıcı biliyorum, ve sonraki insanlar ölümcül yanına düşünün. Biz hikayeler her zaman çelişen duymak, ancak bu durumda hiçbir şey değişti.
Bizim diyetler meyve ve sebze geri Kesme veya kısıtlayan ya akıllıca olmaz. Bir şey varsa, biz genellikle bizim diyetler yeterince yok. Meyve ve sebzeler vitamin, mineraller, antioksidanlar ve hastalığı önlemeye yardımcı "fitokimyasal" içerir. İster inanın ister inanmayın bu değerli fitokimyasallar da kahverengi pirinç, yulaf ezmesi, buğday, ve diğer yüksek lif kaynağı olarak sağlıklı karbonhidrat var. Odak geri kesmek için karbonhidrat ne tür olmalıdır. Karbonhidrat Ben sadece "kompleks karbonhidratlar" olarak kabul edilir sözü ve biz aslında o daha yemek gerekir gibi! Böyle makarna, beyaz ekmek, şeker ve karbonhidrat gibi geri kesme görebilirsiniz. Lif ve besin anne doğanın en büyük kaynakları ortadan kaldırmak ancak, sadece mantıklı değil, sunduğu.
Bize çok kilo kaybetme odaklanmış, ve iyilik kolay değil biliyor edilir. Ben acıyı biliyorum yani Evet, ben bile BT-kavga. Siz de bu geçiyor olanlar için, ben sen- yalvarıyorum her şeyden sağlık tutun. Bunu savaşmak için hayatta değil eğer şişkinlik savaşını kazanmak değil.

No comments:

Post a Comment