101 Diyet - Being Esnek Key

Kurallar Lose: Sen Esnek olmalı
Neden daha iyi şekil almak ya da birkaç kilo kaybetmek için karar verdiğinizde, yaşam aniden size bir eğri atar mı? Gerçek bunları işlemek istiyorum nasıl önceden karar vermelisiniz yani şımartmak için davetiyeleri sürekli orada olduğunu.
Bir Plan yapın
Sizin Planını uygulamak
Sizin Planı gözden geçirin ve gerekli ise ayarlayın
Durulayın, tekrarlayın
Planlama Oturum Önce mı
Sen şekil geri almak için karar verdik; Şimdi sen aracılığıyla aşağıdaki hakkında gitmek nasıl, değişebilir ne kendinize bir planlama oturumu olması gerekir, ve en önemlisi iman edip size ve üzerinden takip edecek edebilirsiniz (ciddi ya da kendinizi geçiyorsun?).
İyi bir plan almak için, bunu yazmak. Zaman, nerede dahil, günün hangi saatinde. Aracılığıyla aşağıdaki kendinizi düşünün ve herhangi bir engel olup olmadığını görüyor musun? Eğer daha önce ya da uyku almak mı? Eşiniz Hiç evde şikayet edecek? Müdahale çalışacak mı? Bunu düşünmek. Eğer potansiyel bir engel nokta zaman bunun altında veya çevresinde, üzerinde bir yol bulabilirsiniz, ya da planını değiştirebilirsiniz. Eğer bir planınız olduğunda, bir hafta boyunca bunu uygulamak ardından hafta sonunda, geriye bakmak ve sizin planını değiştirmek veya başka bir hafta onunla üzerinden takip edip karar. Eğer hala gerektiği gibi planını değiştirmek mümkün, ama bu yolu bir planı var.
İşte Örnek Planı var: What Happened İzle:
Planım düzenli bir egzersiz programı (haftada dört gün evde veya spor salonunda), daha az alkol (özel günler ve hafta sonları yerine her gece) içme ve Pazar üzerinden akım Perşembe akşamı gelen "Haftasonu yeme" yukarı sıkma için sadece Cumartesi ve Pazar.
Yansıma: Bu ne başarmak istiyorsunuz? Ben (iki üç gün hoşgörü içinde bir hafta dizginlemek) biraz daha az yeme ve sürekli egzersiz olurdu (tutarlılık anahtar), ve daha az alkol kalori bir sürü kaydeder (artı alkol, özellikle, daha kötü kararlar neden olabilir ) sarhoş eğer.
Planınızı yapın, daha sonra üzerinden takip ve ne izlemek.
Bu planın bir tipik ilk hafta nasıl çalıştığını İşte:
Pazartesi: Tüm iyi, çalıştı ve planlandığı gibi yedik. Iyi günler.
Salı: dışarı çalıştı ve planlandığı gibi yedik. Iyi günler. Şimdiye kadar bu kolaydır.
Salı akşamı kardeş ev partisi için Perşembe akşamı üzerinden bana davet, "Ben orada yemek için bir şeyler olacak," diye ekliyor. Ben ", ben zaten bir şey istemezsiniz Bu tamam" demek üzereyim ama o daha iyi düşündü. (Birisi size sağlıklı almak için çalışıyoruz çünkü ne onlar hizmet konum istemiyorum Telling ki, saçma ve neden bir tam cepheden saldırı ile saldırıya gereken bir SureFire yoludur "Sadece bu kez zarar vermez. "O ihtiyacı kim?) yerine sessiz kalın.
Çarşamba: İnce yedik ve plana göre çalıştı. Çok iyi, kambur bir gün ve tüm. (Tüm oldukça kolay şimdiye kadar olmuştur edin.
İlk engel: Başka kardeş biz Tay restoranda aile doğum günü kutluyoruz Cuma gecesi söyleyerek aramaları Çarşamba akşamı. Ben böğürtlen peynirli kek getirmek için kulüpler, anne böğürtlen pasta getiriyor.
Bu haftanın geri kalanı stoğunu alarak ve hoş değil: Ben pişirme gereken ve (genellikle waylaid olan akşam egzersiz) Ben ablamın gitmek istiyorum dedi çünkü Perşembe akşamı egzersiz olmayacak; Cuma akşamı yemek nedeniyle restoranda doğum günü yemeği için şüpheli olduğunu. Cumartesi en çok ben alışveriş ve pişirme olacak, böylece Easter olan Pazar kapalı üst için. Ben zaten bir pasta ve elma dilimli patates yapmaya karar verdi. Bu benim yeni şekil planında almak için berbat bir hafta olduğu ortaya çeviriyor.
Ama, tüm kayıp değil. Bu tipik bir hayatta tipik bir haftadır. Eğer kilo vermek ve onu uzak tutmak için bekliyoruz eğer esnek olmalıdır. Her zaman onlar sadece koyamıyorum tüm nefis güzellikler olacak beklenmeyen durumlar, doğum günleri, partiler, özel etkinlikler ile karşı karşıya gidiyoruz. Başarılı Dieter yanında ne yaptığını görmek için okumaya devam edin.
Perşembe, iyi yedik. Böylece kardeşinin Perşembe olay aperatif yoktu zaten akşam yemeği vardı (o cips ve bir vegi tepsi vardı ve ben geçmek o kadar kolay Aç değildi). Egzersiz pişirme ile meşgul (Ben bu yüzden üzgün değilim beklenen). Akşam egzersiz sık sık zaten daha önceki egzersiz sığdırmak için yeni bir plan üzerinde çalışıyorum cevapsız.
Cuma: Büyük akşam yemeği harikaydı yedik. Restoranda akşam yemeği ile şarap bir "savurganlık" cam vardı (çok güzel lanetlemek iyi tadı, ama bana başka isteyen bırakmadı). Ate bol ama aşırı dolması değil; bilerek biz tatlılar geliyor vardı. Böğürtlen pasta ve bazı cheesecake tam parça zevk ve harikaydı. Ben ince ve hedef haklıyım.
Cumartesi: iyi Ate planlandığı gibi benim egzersiz yaptım. Paskalya yemeği için yiyecek için alışveriş ve aniden ev yapımı fıstık ezmesi fincan paskalya yumurtaları yapmaya karar; nasıl sağlıklı bir beslenme planı için o? Şimdi bir şeker üreticisi değilim! Ben şeker zevk, bu yüzden beni dava.
Paskalya Pazar: Büyük aile akşam yemeği, potluck tarzı. Hiçbir şey daha iyi yemek ve iyi seçimler yapmak öğrenme konum, özellikle iyi ev yapımı yiyecek daha iyidir. Ben istedim ve büyük, memnun, içerik hissettim yedik. Overstuff değil mi, ihtiyacı hissetmedim. Sen, tat, yavaş yavaş yemek, biraz küçük miktarda almak doku kontrol ve gerçekten büfe akşam yemeği zevk için bir çaba yapabilirsiniz. Kendinizi şeyler için gerek yok. Şimdiye kadar yerim son kez değil. Paskalya yumurtaları büyük çıktı. Ben bol geride ve Pazartesi günü ofisime geri kalanını aldı. Aslında ev yapımı şekerler biri yemek yoktu ama; onlar iyi, ama daha fazla yemek ihtiyacı hissetmedim.
Ben güzellikler yemek almak gibi özel etkinlikler için fırında seviyorum, ama kalanlar hendek. Kek parçası veya iki sık sık bir sorun değil, ama tezgahın üzerine yarım pasta, ya da bir hafta boyunca tatlılar ve tatlılar her gün kötü beslenme alışkanlıkları başlangıcı için bir reçetedir.
Pazar akşamı (hatırlıyorum daha önce büyük Paskalya yemeği vardı) ben biraz aç hissetmeye başladı, ama geç oldu, bu yüzden benim akşam yemeği için eve getirmişti artık tatlılar yedik. Dede derdi gibi bu sefer ", ilk tatlı yemek" oldu. Sen bazen çok yemek olacak, bir seçim yapmak ve bazen olmayacak ve tamam. kilo kaybı, kilo kaybetme ya da muhafaza edip hile genellikle aşırı yeme ve düşkünlük ve de çoğu zaman yeme ve kısa bir süre sonra düşkünlük, ben kısa bir süre içinde bir kez ne yemek izlerken denklemi değiştirmek için.
Pazar Akşam Yansıma: Hafta 1 at Look Back:
Tatlılar sürü, bol yiyin. Ben hafta benim genel plan sıkışmış. Ben (hafta boyunca sadece bir çift bir gece aşağı şarap birkaç gözlük) çok daha az içti. Ben istediğim iyi gıdalar bol yedim, ama kendimi şeyler ihtiyacı hissetmedim, ne de ben hiç yoksun hissediyorum yaptı. Zihniyet Ben yoktu, "Ben Pazartesi günü bir diyet başlıyorum çünkü şimdi daha iyi yemek". Her yemek tek başına duruyor, böylece öğle yemeğinde çok yemek eğer (neden bunu önceden darbe?) Günün geri kalanı üflenir anlamına gelmez.
Genel sonra beklenmedik olaylar çok bu olabilirdi büyük engelleri ortaya başladı ama değil icra ve Perşembe aracılığıyla Pazartesi Planı'na göre yedi.
İnceleme Hafta: Çalışır mı? O Modifiye edilecek ihtiyacınız var mı?
Bu hafta başarılı oldu? Sen bahse girerim. Cuma günü akşam yemek iki tatlılar sahip ve Pazar günü bir potlock Paskalya yemeği zevk rağmen. Bu şeylerin herhangi bireysel ama onları her gün sahip, ya da hiç düzenli egzersiz değil. Bir fanatik olmak zorunda değilsiniz, ancak tutarlı bir çaba ve iyi bir plan, sizin ve kilo kaybı yarışı kazanacak yapabilirsiniz.

No comments:

Post a Comment